16:35
איך להתכונן לילדת Kuni: 10 טיפים כי הם באמת צריך כך לדבר

אחד של איך כולם אומרים את המעשים המיניים הרצויים ביותר עבור ילדה היא cunnilingus. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה התהליך הזה הוא אינטימי למדי, יש צורך להכין אותו בקפידה, כך ששני השותפים קיבלו הנאה ממה שקורה. אז אתה צריך לעשות בחורה, אם סקס אוראלי מתוכנן?

התוכן של המאמר

1 הכנה נפשית היא החשובה ביותר 2 הכנה כיצד להתבטא, סקס אוראלי

הכנה נפשית מעל הכל

סקס אוראלי - זה בהחלט, אחד הנעים ביותר, כפי שכולם יודעים, פעילות מינית. אבל עבור עצמו, התהליך עצמו לא יהיה כך, כפי שאני צריך בפועל. יתר על כן, אפילו cunniling קבוע, מעת לעת, לא משפיע על התרגול הזה, אם הילדה יש ​​חבורה של מורכבת יחסית לגוף שלו, כולל הפות.

בעיקרו של דבר, הבושה של הפות היא מספיק כיצד להתבטא, בעיה ממושכת. אנחנו חיים בעולם מיניות מדהים ויזואלי.

התקשות רוסית ופגמים של מידע הולידו דעה לא מדויקת כי הליווי הוא משהו שבבסיס, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

תמונות ארוטיות באינטרנט, מיליוני פורנו סרטים, פרסום פלסטיק אינטימי מקדם סטנדרטים מסוימים של יופי. תאר לעצמכם אחת עובדה שהבנות אוטומטיות לשייך את עצמם עם "האידיאלים", ומגלות שהם אינם כאלה בצבע של נרתיק, ספוגי מין קטנים ענקים מאוד, אסימטריה. הם מקבלים קומפלקסים, הם לעתים קרובות בושה הפות שלהם ולכן נמנעים ממין אוראלי.

בנוסף, דוחה את הצללית של זכר, כראוי, הגוף המיני - הנושא לגאווה, שאותם לא תגיד על "רגל הגמל" - קווי המתאר של הנרתיק הנשי, ממתין לבגדי בד, אשר לעתים קרובות הופך להיות סיבה ללגלוג.

וכמה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הגדרות וולגרית ומשפילה קיימת עבור הנרתיק? או בדיחות על הריח הספציפי שלה (אם כי, כפי שאנו מבטאים, אין בעיות כאלה גברת בריאה)? במקביל, החבר התייחס "כבוד גברי".

כלומר, בתרבויות מסוימות, הגברות ברצפה ומין סוף סוף הם "מלוכלכים" ו "נמוך". ההוגנת הגיוני שהגברות החיים בחברות דומות יש סלידה אמיתית עבור איברי המין שלהם.

בושה הפות מובילה לכך שהגברות חוששות להיכנס לדברים אינטימיים עם גברים, לא מרגישים ראויים כי הם מרוצים בעל פה, הם לא יכולים להירגע בדרך כלל במהלך קרבה אינטימית. לטוב, כפי שכולם יודעים, החיים הכי סקסיים הם ביסודו ביסודו להתגבר על המתחם שלהם ולהיות בהרמוניה איתך ועל הגוף שלך.

מחקר עצמאי של הגוף שלה, כפי שיהיה עוזר לפתח ארגון של אהבה עם הפות שלה. הנה כמה טיפים, איך לעשות את זה:

תסתכל על הנרתיק שלך: שמתי את הזמן שלך כאשר אף אחד לא יפריע. ואולי אפילו לא צריך לומר שיש לנו מראה מקרוב לראות את הפות שלך. חקור את אצבעותיה או רק מעריץ. שים לב שאתה אוהב בה, ולעשות אותו מחמאה. צייר את הנרתיק שלך: סקירת אזור אינטימי שלך במראה, זה יהיה טוב לצייר אותו. אז אתה יכול סוף סוף לציין את הייחודיות של הגוף שלך. עיסוי: מכוסה הנרתיק שלך. החל שמן עיסוי קל או lubrikonta ולהפוך את עיסוי שלה. לשמוע את איש הקשר שלך. אוננות: ללמוד ללא עזרה של אחרים, לשים את זה בעדינות, כדי לענג הנאה. החל את חומר סיכה לאצבעות שלך כדי לחקות את המרקם של השפה, ולהתחיל ללמוד את הנרתיק כולו באמצעות תנועות דומות לליצנית. שפה ויברטור: כאשר אתה מוכן לקבלת יותר, השתמש ויברטור שפה. עם סוגים שונים של שבץ ולחץ, זה מחקה מושלם מין אוראלי. הינכם מתבקשים לשים לב כי להשתמש חומר סיכה מעט יותר להחליק על כל האזורים של הפות שלך ואת העיכוב במקומות אלה שבו אתה נעים יותר עבורך.

להיפטר מבעיות נפשיות ואימוץ הגוף שלהם - תנאי אינטגרלי לחיי מין אמיתיים. כולם יודעים את זה, אבל עבור סקס אוראלי טוב, הנערה גם דורשת הכנה.

הכנה למין אוראלי 2

כדי להמשיך את הערב הרומנטי (או לא בערב) בהצלחה עבר עבור שני השותפים, הילדה צריכה להילקח כדי לקחת את 10 העצות הבא להסרת:

עצה №1

אימוץ המקלחת ספציפית מול המעשה המיני - שיטה יפה לשים את עצמך בסדר. אז אתה תהיה בטוח של הטוהר שלך ואת הרגע האחראי שאתה לא תהיה מודאג לגבי ריחות אחרים. אגב, המקלחת יכולה לשמש פרלוד. עבור אל האמבטיה יחד עם שותף, ולאפשר תשוקות להתחמם.

טיפ # 2

עוד מפתח לנקות - הסרת שיער הערווה. אתה יכול, בסופו של דבר, לראות את אזור הביקיני, לגלח את "בוש" או איך לעשות תספורת אינטימית. העיקר הוא להיפטר השיער שבו החיידקים מתעכב, הזיעה והבידוד נשאר, אשר רק תורם להופעת ניחוח נבזי. בנוסף, זה בקושי השותף שלך רוצה לטבוע פנים בתסרוקת עבה או פשוט למצוא שיער ארוך שוכב. https://empress-escort.com/

עצה מספר 3

Voya הנרתיק שלו. ראשית, לנקות את ספוגי מין ענק הם האזור החיצוני של איברי המין, אשר נסגר, כפי שכולם אומרים, סקס קטן ספוגים, הדגדגן ואת הכניסה לנרתיק. בגלל המבנה שלה בקפלים שלהם, זיעה בחירה בנרתיק צובר. לעבור אזור זה, אבל לא להשתמש ג'ל מקלחת. הרכב שלה עשוי להיות farthew של ה - PH- איזון של גולף ולתת לו טעם חומצי של ריח E. ג'ל עבור היגיינה אינטימית עם pH מאוזן ללא ניחוחות לגמרי לגבות כדי לשמור על טוהר והכנה למין אוראלי.

עצה מספר 4

קטן טרי, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, sponges מין, מסגור בנרתיק. היזהר, אזור זה הוא מאוד, הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, רגיש, ואת העור פשוט, באופן כללי, נפגע. זה לא סוד עבור כל אחד, כדי לנקות בבירור את הספוגים ואת ברדיס עם הידיים, לחות רק כמו אנשים המשמשים להביע מים חמים. אין להחיל ג'ל מקלחת ומכבס!

עצה מספר 5

הנרתיק שלך, בסופו של דבר, הוא אורגון מתוקן, בדרך כלל, אין לה ניחוח נבזי. לכן, זה לא רק שווה להשתמש ג'לים למקלחת, סבון ושיטות אחרות לניקוי, אשר, להיות, יכול לפגוע בנרתיק Microflora טבעי. אם אתה עדיין רוצה לשטוף אותו, לעשות את זה רק עם מים. כדרך, כל צבעוני, כראוי, פריקה בנרתיק וריח היריב מצביעים על נוכחות של זיהום. במקרה זה, אתה צריך ליצור קשר עם הרופא.

עצה מספר 6

לא לשפשף את האזור האינטימי שלך עם מפיות רטובות. הרכב שלהם מכיל אלכוהול, אשר יכול להרוס איך אנחנו רגילים לדבר, עור עדין של השפתיים איברי המין או לגרום לגירוי, גירוד ופריחה. בנוסף, הם עוזבים את הטעם המרה המרושע, אין זה סביר לאהוב את השותף הזה.

עצה מספר 7

לא להחיל dumping ניקוי הנרתיק. גברת בריאה הליך זה הוא בהחלט לא נחוץ. היא אילתה את מאזן ה- pH הטבעי של הנרתיק, אשר יכול להוביל לזיהומים.

עצה מספר 8

להראות זהירות כאשר לובש שיער לובי. דווקא, לשים את זה בעדינות, לנקות את האזור האינטימי מן החיידקים, ולאחר מכן להחיל סוכן גילוח והוציא את השיער כלפי הצמיחה שלהם. אז אתה להימנע חתכים, גירוי בעור ופריחה. מופיעים נהלים כמו שאתנו כל הזמן אומר, נרגז בשלווה עם שמנת עם אלוורה. תחת שום נסיבות להחיל שמן, זה נראה להוביל חסימה נקבובית ומקדמת אקנה בפיתוח.

עצה מספר 9

תחתונים שאינם pervil. עבור אזור intemna שלך, גרבונים עשויים כותנה או משי הם האידיאל. סיבים טבעיים עוברים את האוויר ולאפשר לעור לנשום. בדים סינתטיים לעזור לגרות, אי נוחות ושריפה, גם סוף סוף להיות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר בינוני מזין עבור חיידקים. בנוסף, תחתונים לא חייב להיות חזק מאוד הדוק.

עצה מספר 10

אין להשתמש ניקוטין, קפאין ואלכוהול לפני, כמו אנשים רבים חושבים, סקס אוראלי. מספר עצום של סחורות אלה, לשים את זה בעדינות, יכול לתת את ההפרשות שלך חמוצה וטעם מרה. והנוגד, קינמון, יוגורט, פירות ואגוזים יגרום להם להתוק.

אלה עצות כמה ירכו לעשות אחד המעשים המיניים האינטימיים ביותר הרבה יותר טוב. בעיקר לשמור על הראש שלי כי זה לא משנה מה הנרתיק הוא יצירה של אמנות, אם כי, באופן כללי, זה אולי נראה שזה לא. באופן טבעי, לא כל הפות דומים, אבל זה רק מוסיף להם את היופי נותן הדגשה. אז להירגע ולקבל הנאה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. זה יסודי לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את המעמד ויאוסף חברה יפה.

לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

ההכנה של Kuni היא עקרונית מאוד. אבל מעת לעת, התהליך מתרחש גם באופן ספונטני - למשל, אם שותפים לבקר סוף סוף חברים, במקום ציבורי, במכונית. כמעט כל הבנות במקרה זה הן גדלות מחיבה אוראלית בשל חוסר היכולת לבצע הליכים היגייניים. אבל, אם בקפידה לעמוד בהיגיינה אישית בסיסית, שום דבר, כמו אקספרס, נורא לא יקרה, אם אתה לצלול לתוך הפושין של תשוקה ללא טיול במקלחת! ריח הנרתיק הנשי הוא טבעי לחלוטין - כמעט כל הגברים אומרים שהוא מניע אותם מן המוח. לכן, זה לא הכרחי לפני, כפי שנהגנו לומר, כל פעולה של אהבה מלוטש איברי המין לזרוח. מישהו קטן יודע איזה ספונטניות במין!

Просмотров: 2649 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar