18:22
איך להתנהג בחברה: כללי התנהגות לתכנים

תיאור הוא מקצוע מלא מנוצל. בנות צריך מיומנויות מקצועיות ואיכות המסייע להם לגמרי לספק את הצרכים של הספק. רק כל כך לשלם כסף לא יהיה, ולכן אתה צריך להיות הטוב ביותר בכל דבר.

לעתים קרובות, בנות מכירים חיים חילוניים רק בסרטים הולכים למכלים. באופן טבעי, הם חסרים ידע יסודי בתחום ההתנהגות להתנהג כמו בכושר. כדי להגיש את עצמך כראוי בחברה ולא בושה את הפטרון שלך, אתה צריך להכיר כמה כללים חשובים.

לתקן את הארון

הבגדים שלך חייבים להתאים לרמה. אל תתלבש בשמלת הערב, אם יש לך טיול בפארק, זה יהיה גם לא הולם ללבוש חליפת ספורט בתיאטרון. התוכן מחויב לעמוד בקוד השמלה של האירועים שביקורים בחסותו. אם אתה כל רע עם תחושה מולדת של סגנון, ואז לנצל את ייעוץ של אנשי מקצוע. מגזינים LTIJ, לקרוא על האופנה, כדי לא להכות את פני העפר מול הפטרון שלך.

אל תאחר

זכור כי אתה להתמודד עם עסקים, חברים, תחביבים אחרים. אם קיבלת זמן ומינה פגישה, אז אני לא מרשה את החסות שלך. אל תעביר תאריך ואינם מנסים להיות מאוחר. זה לא המקרה כאשר האביר חייב להסיר לחכות הגברת. מיליונרים צבועים בתוך דקות. אם אתה עושה התאמות ללוח הזמנים שלו, זה יהיה במהירות למצוא לעצמי ילדה דייקן יותר.

דיבור אבן

זוהי נקודה חשובה מאוד. זה לא לסובב ולכן כאשר תקשורת יש לך מחצלות מחצלות, מילים-טפילים מילים סלנג. אתה לא ילדה לפנאי, עם מי פגש חסות במועדון. למכלים יש תפקיד שונה לחלוטין. אם אתה רוצה מעמד גבוה, אז אתה צריך לדבר בדרך מסוימת.

תמיכה בכל שיחה

אם הפטרון לקחתי אותך לפגוש עם עמיתים או חברים שלי, אז אתה לא צריך לשבת בפינה ושקט. זה לפחות לא בנימוס ביחס חסות ואחרים. אתה צריך להיות אישיות תכליתית ולהיות מסוגל לתמוך בשיחה על כל נושא, בין אם מדיניות או דיון של מכשיר מנוע אופנוע. גברים יהיו נחמדים אם הוא רואה שאתה מחפש להצטרף לחברה שלו ולמצוא שפה משותפת עם כל.

אם אתה לא אומר שום דבר בנושאים של השיחה, אז רק להקשיב היטב, לכל סוג שלך להפגין עניין ולשאול שאלות הבהרה. העיקר הוא כי בן שיח שראה כי באמת אכפת לך מה שהוא אומר. אל תנסה באג לתוך הטלפון או באופן כללי כדי לצאת, התנהגות זו אינה מסוגלת לתוכן.

תן לי להיות גבר

אין צורך בכל מקום ובכל מקום כדי להפגין את עצמאותם ואת עצמאותם. עם אדם עשיר ומעמד אתה יכול לנסות להיות גברת. תן את האביר פותח לך את הדלתות, נותן יד מהמכונית, עושה את הכיסא במסעדה. תן את החסות לקבל החלטות חשובות: בחירת משחק, מאכלי ארוחת ערב, פעילויות פנאי. להביע את דעתך רק אם הם שואלים.

לא לפזר את האביזרים שלך

לעולם אל תפרסם על השולחן במסעדה או בכוסות קפה, ארנק או טלפון. איתך מצמד קטן או שקית. הם יכולים להיות מחוברים על גב הכיסא, מדף מיוחד עבור דברים או מתחת לשולחן. האביזרים שלך לא צריך להפריע לאנשים אחרים. לפזר את הפריטים האישיים שלך במראה רגיל - סימן של צליל רע.

שמור על עצמך יפה

איך לפגוש... קטגוריות מקוונות-...

בכל מקום שבו אתה, חשוב להיות יפה וחיננית. כדי לעשות זאת, אתה צריך לעקוב אחר היציבה, ההליכה והצמדות. לא לפגוע, למסע שלא לצורך את השלל כאשר הליכה או גלויה להתפרק על ספה או כיסא. תמיד לדבוק בגברת מצב התמונה.

כדאי לשים לב לדברים קטנים שאינם צריכים להיעשות בדיוק:

  • לשים רגל על ​​הרגל;
  • לחתום על פנים עם הידיים;
  • להפיץ את הרגליים בתנוחה משפט;
  • כמו כן, אין צורך לתקן את האיפור באנשים, כי זה שווה לאכול בשירותים. שיחות בטלפון מוקף באנשים - גם סימן של צליל רע.

    לראות איך אתה אוכל

    למד להשתמש במכשירים. עודף סוגי משקפיים, צלחות, מזלגות וכפפות. מידע זה יהיה שימושי לך, כמו נותן החסות יניע אותך על מסעדות יקר שבו כללי התנהגות הם בבירור נעו. עם הצוות להתנהג בנימוס. אין צורך להוכיח כי אתה גבוה יותר במצב. פונטה היא איכות שאינה צריכה להיות מובנית בתוכן. תמיד תודה למלצר כשהביא צו או הוצא להורג בקשה. במהלך הארוחות, חשוב לא למהר. יש צורך גם לתמוך עם איש קשר חזותי. בסופו של דבר, אין צורך לשכוח כי תפקיד התוכן - לשאול את הפנאי של נותן החסות. וזה אומר, זה לא יהיה מיותר לבדר את השיחה cavaller.

    לא להגזים עם הפיתוי

    אם היה לך גאות של רוך או שאתה החלטת להזכיר את החסות שלך על רגשות, אז אתה צריך לעשות את זה בזהירות. נשיקות פופולריות וחיבוקים לא תמיד טובים. ראשית, אדם יכול להסתיר את הקשר שלך מאחרים. שנית, בדים שלך יכול לשים אותו במצב מביך.

    טוב יותר ככל האפשר טקט. לוחשת לו רוך על האוזן, הניחה את ידו על ברכו, או רמז בזהירות כי היום אתה "שכחתי" ללבוש גרבונים. רק מחמם את העניין שלו בעצמו, תן לי להגיע לגייס פנטזיות גברים ולהשאיר לו את היוזמה. גברים אוהבים להיות הראשי בנושאים אלה. התנהגות וולגרית מוגזמת ושחרור מופרז במקום לא הולם לא יכול לאהות את חסות ואפילו לשפוך אותו ממנה.

    https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/

    מתנות נכונות ומגיבים לתשומת לב

    גברים כל כך רוצים רגשות כנים מנערות, ולכן חשוב למאמציהם להיות מוערכים. תמיד לשמוח אם חסות גרמה לך מתנה או הכין הפתעה, גם אם זה בכלל לא מה שרצית. צופה תגובה חיובית שלך, יהיה לו רצון להיות שמח לרצות. אודרי פטרון חיוך או נשיקה. זה יהיה מספיק. אין צורך להתפורר בנאומי השבחה.

    כל זה כללים פשוטים לכאורה. אבל התוכן חשוב לפגוש את בן הזוג שלהם. מיליונרים ואוליגרכים הם אנשים של "מגוון" שונה לחלוטין, שיש להם פראים משלהם, הרגלים, מושגים וסגנונות חיים. חשוב להצטרף לסביבה זו ולהתאים במהירות. כדי לעשות זאת, אתה צריך להתרגל בהדרגה לחיים בוהמיים. באופן טבעי, הוא עוקב אחר הכללים היסודיים של התנהגות.

    Просмотров: 128 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar