22:45
איך לקיים יחסי מין עם שותף חיובי של HIV לא מסוכן?

כאשר אדם למצוא HIV - זה לא יכול להשפיע על ענייניו. תמיד יש סיכון שהווירוס ילך לשותף בריא. הדבר הגרוע ביותר כאשר אדם נגוע לא יודע על מעמדו שלו. "אבל זה הרבה יותר הגברת הסיכויים להדביק בן זוג הנשמה", אומר מרילין הנדרסון, שליטה במכון הדבש לבריאות מינית באוסטין. דירות דיסקרטיות בתל אביב

התוכן של המאמר

1 סיכויי תופס HIV עם אחורי ללכת ומין הנרתיק 2 קונדומים - מעגל הצלה 3 איך לקיים יחסי מין עם בן זוג חיובי של HIV 4 האם ניתן להידבק באמצעות נשיקות או מין אוראלי 5 הריון בנגיף החיסונים האנושי

אבל HIV הוא לא משפט. אם מצאת וירוס, אז זה לא סיבה לשים צלב על החיים שלך סקסי. אתה עדיין יכול לשמור על דברים קרובים, אתה רק צריך לדעת איך להבטיח אבטחה לעצמך ולשותף. בצע את כל ההוראות - ואפילו התפיסה של התינוק לא יהיה מדהים.

סיכויי תופס HIV עם אחורי אינד ונרתיק

הנדרסון הוסיף כי אנשים שכבר נגועים בגונוראדים, כללאדיה או אחר אחרים, עם הסתברות גדולה יותר לתפוס ו- HIV.אין עבודות מחקר ברורות שיענו על שאלה זו. המומחים נוטים להשקפה כי העברת הנגיף במהלך מין אוראלי קשה יותר, אך הסיכון עולה עם התכווצויות אחרות, אשר מועברים על ידי השיטה המינית. אדם כנראה יהיה נגוע אם יש לו פיצוץ של מסטיק או שהוא במגע עם דם וסת.

במקרה זה, השותף הפסיבי יהיה נגוע בהסתברות של שבע עשרה פעמים גבוה יותר מאשר עם סקס נרתיקי. גברים שקיים יחסי מין עם גברים בתפקיד פעיל נמשכים גם לאסוף את ה- HIV, אם כי הסיכויים הם שלוש-עשרה פעמים נמוך יותר בהשוואה לשותף המארח.

קונדומים - מעגל הצלה 2

קונדומים להפחית באופן משמעותי את הסיכון של העברת זיהום HIV אם הם משמשים נכון ולעתים קרובות. השותף המקבל לא יכול לדאוג, כי בשבילו קונדום נותן הגנה על 73%, ועל הצדדים המובילים - 63%.

עם סקס בנרתיק, קונדומים יעילים יותר. אם אתה לובש אותם כפי שהוא צריך להיות - הזדמנות להדביק את הגברת ירידה ל 15-20%.

לישראל אין דעות קדומות, ואילו המילה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע, למעשה כי ליסר לא יותר מאשר ללקוח מלווה במקרה, שומר על השיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

זכור כי קונדומים לא להגן על 100%, כי אתה צריך לדעת על אמצעי זהירות אחרים.

איך לקיים יחסי מין עם שותף HIV חיובי

כרגע, מעמד HIV כבר לא כזה גדול הולך וגדל. אתה יכול לקיים יחסי מין, עם כל זה בלי להדביק אדם אהוב. לא בריא, אשר נאבקים עם HIV עם טיפול antiretroviral, הידוע גם כאמנות, חדה מיניאטורות ריכוז של הנגיף בדם, הזרע והפרקים אחרים. אז HIV הופך "בלתי נראה": זה לא לקרוא בדיקת הדם לא נותן לאף אחד אי נוחות. היכולת להעביר זיהום לשותף מגיע לאפס.

אמצעי יעיל יותר של מניעת Prepactic. הם מחזיקים את הנגיף ב "אולטראסאונד" - אל תאפשר לו להיות מדביק לחלוטין את הגוף. במהלך ריפוי כזה יהיה פעם ביום לקחת גלולות נגד הנגיף.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מכפיל, לקוחות - בחורים משגשגים שהרגיעים יותר מאשר טוב להופיע בחגיגה, לוקח ידית עם בחורה יפה. הרווחים האלה די די, אז כדי להבטיח לחלוטין ולהבטיח באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

זה הולך ביסודו של סקר כל שלושה חודשים לשכור בדיקת HIV ולקבל עצות חדשות.

במצב קריטי, למניעה שלאחר המגע מוחלת. כלי זה נוצר עבור אלה שלא עוסקים במין Unsecured עם שותף נגוע. תרופות יעבדו אם פחות מ -70 שעות עברו מאז רגע של זיהום סביר.

כדי לא לעשות כדי לדאוג סיכונים, זה ביסודו לדעת איזה סוג של סקס עושה את האיום ביותר הבריאות שלך. אנשים הטרוסקסואלים להדביק לעתים קרובות HIV לאחר יחסי מין בנרתיק, והגברות פגיעות יותר כאן. לדברי הנדרסון, הסיכון לתפוס זיהום בחבר'ה נמוך יותר מזה של נציגי הגברת.מרכזי בקרת מחלות אומרים כי הסוג הנורא ביותר של פעילות מינית הוא סקס אחורי במארח.

האם ניתן לקבל נגוע דרך נשיקות או סקס אוראלי 4

"תרגול מציצה בזהירות בזהירות" - זוכר הנדרסון. הסכנות לגדול כאשר הזרע נופל לתוך הפה.

הריון עם וירוס חיסוני אנושי 5

חדשות קשורות: גבירות עם מעמד חיובי של HIV עשוי להיות בשקט להתחיל פעוטות מבלי להעביר אותם למידע. העיקר הוא לתכנן הכל מראש ולפתור כל צעד. אם אתה רוצה להיכנס להריון - התייעץ עם רופא, לדון בפרטים ולעשות תוכנית. הכל יהיה תלוי במצב הבריאות ואם אתה שותה תרופות אנטי וירוס.

אם זה לא נכנס להריון, אז אתה יכול להשתמש וריאציות אחרות, למשל:

אקו; הפריה מלאכותית; אמהות פונדקאית; תרומת זרע; אימוץ או אימוץ.

HIV מושפע מאוד על ידי היחסים של שותפים, לפעמים לשים את הסכנה של החיים הסקסיים שלהם. באופן טבעי, אנשים מתקרבים לא רק בגלל סקס. חיבוקים, נשיקות, חיבור חושני - כל זה נותן לאנשים להרגיש אהוב. כן, ומין מין לא התפקיד האחרון "מעשה האהבה".

Просмотров: 147 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar