02:49
ליווי נשי

הבעיה בזנות היא שהיא לא חוקית, ורוב הזונות העובדות נתונות לפשיטות משטרתיות ומופללות פליליות בגלל הסיכונים שהן לוקחות. יש גם את הסביבות הלא בטוחות, שבהן למלווי נשים יש סיבות נוספות לדאוג ממקום אחר לקיים איתן יחסי מין.

הקדמה: זנות מתרחשת לאורך ההיסטוריה האנושית, אך היא הפכה רק לאחרונה לבעיה שכדאי לדון בה. אחד התורמים העיקריים לעליית השכיחות האחרונה שלו הוא כמה קל יותר זה הפך בגלל כלים דיגיטליים כמו פס רחב באינטרנט וטלפונים חכמים.

משאל עם שאושר על ידי הבוחרים הדנית ב-1999 הפך את קניית המין לבלתי חוקית אך לא את מכירתו; עם זאת, "החל דיון על מסגרת משפטית המתקיימת בסופו של דבר" (עמוד 270). המאמר מזכיר שאזורים שונים באירופה, למשל, אוכפים לעתים קרובות חוקים שונים בנושא זנות." גרמניה הנאצית הפלילה את 'הצעת הגוף למטרות לא מוסריות', מה שהכשיר את עבודת הליווי הנשי".

(עמוד 272)

עמדת המלוות הנשית קשה. הם זקוקים לאימות גברי ובדרך כלל אין להם סיכויי קריירה אמיתיים אחרים. היו דיונים מתמשכים גם על האתיקה של זה. הם חסרי הערכה עצמית ונאבקים בלימודים כשהם לא עוסקים במקצוע. נערות ליווי בתל אביב

כשאני חושב על זונה מקצועית, אני מיד מדמיין אישה. עם זאת, במקרה של שירותי ליווי, תפיסה מוטעית זו נובעת מציפיות שווא וסטריאוטיפים לא בריאים. אכן, המושג ליווי גברי אינו בלתי מוסרי או טאבו; במשך מאות שנים, מלכים ונסיכים העסיקו את שומרי הראש שלהם כבני לוויה הידועים בשם Des cendants בצרפת - הסדר שממשיך להיות חוקי.

לכן אל לנו לבלבל את הליווי עם מקבילתה הנשית כאשר אנו מבינים שיש להם ערכים ומטרות שונות בבירור. השילוב הזה של פגיעות (בתוליות שאבדה לפתע), סיפוק מיני וכוח גברי הופך את העסקה הקצרה הזו לכזו שלעתים קרובות היא רגשית אך לעולם אינה פיקטיבית.

לא ניתן להכחיש כי ישנן בעיות חברתיות רבות ושונות העומדות בבסיס הזנות באמריקה, כולל שימוש לרעה בסמים וכן סחר בתוך טבעות זנות. אך באופן מזעזע קמעונאים רבים, כולל Walmart, עוסקים כבר בהעסקת עובדי מין למטרות שיווק https://tkescorts.com/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%91%D7%90%D7%A8-%D7%A9%D7%91%D7%A2/

Просмотров: 111 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar