18:41
מדי פעם יש לי מין: עזרה! מכתב לעורך

לא כל כך מזמן אחת מהדורות קיבלה מכתב שיפטר:

התוכן של המאמר

1 "מדי פעם יש לי סקס": איך להיות 2 ייעוץ כללי 3 מצא את הסיבה להיעדר מין 4 שיטת פעולה לחיפוש שחזור ומנגנון להחלטתה החלטת החלטות החלטה מוגדרת 6 פלט

"אני מדי פעם מקיים יחסי מין, סך הכל רק פעם כמה חודשים, כמה פעמים בשנה. זה בדרך כלל אקראי, קשרים חולפים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

לי רע מאוד בלי תשומת לב זכר וללטון, באותו זמן, אני לא רוצה שום דבר. אולי הסיבה היא כי כמה שנים אני ישן באופן אקראי. אני לא נחוץ, אבל אני לא רוצה עוד יחסים וגופים, לא לספור אותו ... ב באותו זמן, בלי סקס, אני מרגיש מוכן לטפס על הקיר, בריאות מביא החוצה, בחוץ נראה ... באופן כללי, אני לא יודע מה לעשות. ..»טטיאנה, 30 שבע שנים

"מדי פעם יש לי סקס": איך להיות

למגרין, גילויים כאלה אינם ייחודיים. ובתוך שלנו הזמן שבו נראה שיש סקס, יש הרבה אנשים בודדים, אשר מסיבה כלשהי הם משוללים חיי מין אמיתיים. המצב מדכא, אבל עדיין לאכול.

המלצות כלליות 2

ברוב המקרים, prefigurations כאלה חווים גברת, כי היא, בשל אירועים מסוימים וציבור נורמות התנהגותיות, קשה עוד יותר למצוא סקס, כולל במיוחד, מה נדרש: איכות גבוהה ומתאים לה. היעדר מין יכול תהיה שונה:

התנאים המוקדמים הם פיזיולוגיים - חוסר היכולת לעסוק לעתים קרובות יחסי מין בשל כמה מחלות, היעדר שותף, או קירור, קשיים עם עוצמה בחורים, צרות של נשים, וכתוצאה מכך, חוסר המין הנלהב; רקע נפשית - הגברת ההוראה, אהבה לא מסוררת (וכתוצאה מכך, חוסר התלהבות לגברים אחרים), המשבר של בגיל העמידה, פחד להיכנס להריון, מגעיל עבור חולפים ולטונות.ד '.

אנו מוצאים את הסיבה להיעדר סקס 3

1 מה צריך להיעשות במקרה זה - להתמודד בתוך עצמנו ולמצוא את הגורם האמיתי של היעדרו של סקס, עם כל הלב שלי להגיב מרגש שאלה: "מה היה תנאי מוקדם זה?"עונה לזה בכנות, אתה עושה מחצי למטה. יתר על כן יש לך את עצמו חפש החלטות, גישה אליו היא הולכת באופן יצירתי, מעריך הכל כל המפלגה.אז מקאר, להיפטר האידיאליזציה הלא הולמת, אתה קבל כל חיי מין כל קומפר לשחזר פסיכולוגי שִׁוּוּי מִשׁקָל. תנאים מוקדמים צומים מוזרה הם לעתים קרובות בשל מספר הנסיבות של הנפש, הפתרון של אשר מבקש מוגדר היטב, מדויק שיטה. באמצעות "שיטה של ​​בעיות מצפוניות", תוכל לעזור לעצמך להבין הדילמה ולחזור כל-טוב לסקס.

שיטת פעולות לחפש את השחזור והמנגנון של החלטתו

נניח שזה בדידות, פשוט לא שותף עכשיו.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים בטוחים, אלה המבקשים לנצח את המבט על הפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות את עצמם לחלוטין לכל הדרוש.

רשום סיבה זו, הדגשת ה- IT.

עוד יותר עבורך צריך לעשות פירוק - טיפוסי "פיצול" של רקע זה על רכיבים קטנים יותר. במילים אחרות עכשיו אתה חייב לענות על השאלה הבאה - "למה אני לבד?»תגובות אולי קצת, אז לא להיות עצלן לרשום הכל.

התשובות עשויות להיות: אני לבד, כי בסביבה אין איש אמיתי, אף אחד לא אוהב אותי, אני לא נכזבת באהבה, אבל הוא לא רוצה אותי, השיקה את עצמי ולא גורמת לחבר'ה, למדתי כמו גברים והסיטו את מבטו מערכות יחסים איתם.

חתם? עכשיו תסתכל, ואתה תראה את זה בכל מקרים אלה הסיבה טמונה בך. בזכות זו, כי למחזר בקלות רבה יותר מאחרים.

פעולות מסוימות על ידי פתרון בעיות 5

נניח שאתה לא נכזבת באהבה. בשבילך לצוד ליטוף, תשומת לב, יחסים אינטימיים, אבל רק עם אותו אהובה לא נכזבת. ואת הזמן זורם, הנשמה טס, הגוף שואל, ואתה חולה עמוק. צא מעגל החטא הזה! תגיד לי על עצמך כי מעכשיו הכל יהיה לא נכון. אל תשים את זה הולך על עצמך למצוא מקרים רגילים לעצמך, תן לזה להיות הרפתקה קטנה או רומן. אולי אפילו חיבור זמני - רק "הוא התייחס אליך והיה כלשהו מהמשימה הזאת. מצא זמני כזה השותף הוא לא כל כך קשה, אתה רק צריך לעשות כמה צעדים פעילים: הירשם למספר אתרי היכרויות, עבור לבקר לאורך זמן חברים נשכחים, לבקר בסרטים, בבית קפה, רק ללכת בפארק או על טריים ביותר אוויר. להיות עם כל זה מתוחזק היטב, להירגע ופשוט להתאים את עצמך.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות אם ההצעה תבוא לשירות הליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל הבין לחלוטין כי היום Escaled רק שולח את הלקוח במקרה, תומך ראיון ו ליווי אישה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למצב.

בקרוב מאוד תוכלו למצוא אדם אם אתה לוקח את השלבים של כיוון זה.

אל תעז מן האיש, גם אם זה לא לגמרי הסוג שלך. פשוט לקחת את זה בתור מתקן טיפול, הגדלת "שרירים" מנטליים כדי לשחזר את האטרקטיביות שלהם יהיה צורך בשבילך. אבל להיות מוכן לכך כי אפשרות זו היא לא האחרונה, ואם הוא משאיר - שום דבר נורא, תמצאו עוד ואפילו טוב יותר. בינתיים, לתת שותף חדש כל הדבר הטוב ביותר שזה היה כל כך רוצה לתת, עם כל התשוקה כי הם מסוגלים.

זכור כי מצבים חסרי תקווה לא קורה, ואף עצוב כל כך לשים יכול להיוולד עם המפץ.קח את העלה ולטפל, לשבת במקום נוח תארו לעצמכם כי נכון כרגע אתה מתחיל חיים חדשים. פשוט להגדיר על זה. עוד לחשוב, וכנות שם הראשי, שלך קצר, הסיבה לחוסר חיי מין רגילים.

סיכום

Просмотров: 235 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar