09:07
מה יכול ולא להשתמש במקום חומרי סיכה - מועמדים טבעיים

מה עושה "תיאוריה של לחות" אומר? לאחר ההקדמה החמה על יובש לא יכול ללכת ודיבור.מותק אינו מתאים לגמרי למין. הוא מכיל סוכר, אבל פירושו לשנות את ה- pH של הנרתיק, לגרום לגירוי ולזיהום.שום דבר לא מקלקל רגע אחראי כמו חיפושים קדחתניים עבור חומר סיכה בקופסה של שולחן המיטה. כדי לא להיכנס למצב האירוע, לבדוק את כל מה שאתה צריך מראש עבור יחסי מין.

1 למעלה שלושה עשר חלופות טבעיות סיכה

לדברי ד"ר סורבי סידהרטה, גינקולוגית מיילדת ממרכז האמהות במומבאי, אתה יכול להשתמש בלחות לפחות קצת שמן אורגני. אבל זה שווה לשמור על הראש שלי כי זה יכול להיות איך לפתור את זה, אז הקציר, גרימת אלרגיות גם להיות גרוע. אנו נראה את רשימת החלפת הרצוי ולא מאוד של חומר סיכה, אשר בבית כל אחד. דירות דיסקרטיות בקריות

למעלה שלושה עשר חלופות טבעיות Lubricant_13

נוזל רוטה

סיכה רגילה ונגישה מאוד, שהיא 95% ניצלו במאבק בפתוב. עבור צעצועים וקונדומים, שמן הוא לגמרי התווית.בהרכב של חומרי סיכה מוגמרים, הכל לעתים קרובות יכול להיות נפגשו על ידי אלוורה. אבל זה יכול לשמש בצורה טהורה שלה.

פטרולטום

התרופה כפיפה את הנקבוביות של הממברנה הרירית ועושה תנאים מתאימים לפיתוח של זיהום. בנוסף הוא נשטף היטב והוא יכול לנצח להשתהות בנתיבים איברי המין.

בנוסף, Vaseline אינו מעורבב עם חומרי קונדום.

תארו לעצמכם חלומות אישיים בישראל, אם אתה מודל יפה מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי לקבל מ 3000 יורו.

הנערות המעוניינות להיכנס להריון צריך גם להיות מנוכה סוג כזה של חומר סיכה, כי שמן וזלין פועל כזרע - חומרים להרוס את spermatozoa.

שמן תינוקות

אחד מחסנים חומר סיכה יותר משמשים יותר - שמן תינוקות. אבל זה לא כל כך קשה: אלה בחלק של האופנה וחומרים משמרים יכולים לשמש אלרגנטים. שמן ילדים, כמו וזלין, הוא נשטף בכבדות והוא יכול להשתהות לנצח בגוף, גורם שמרים או זיהום חיידקי. אבל אנחנו לא צריכים לשכוח כי ברוק מכיל מספר עצום של חיידקים שיכולים לגרום לתהליכים זיהומיות, כולל dysbacteriosis הנרתיק. גם דרך הרוק צפוי להעביר מחלות כאלה כגון זיבה, כלמידיה, עגבת.גבירותי המשתמשות בנפט פנימי נפט הם בסיכון יותר לגרד על ידי vaginosis בקטריאלי.

אלוורה ג'ל

לג'ל יש תכונות לחות טובות עבור הפות. יש לו שחזור ואפקטים מרגיעים, כי זה בעדיפות באמצע חומרי סיכה מקומיים.

אם העור הוא רגיש מאוד, אמונה אלוורה תגרום אדמומיות וגירוד. המוצר נעקר עבור צעצועים וחומר קונדום.

קרם גוף, שמפו

למעשה, כל קרם הגוף מכילים 95% מהחומרים הכימיים ורק 5% של הטבע. כספים כאלה מסופקים רק ליישום חיצוני. מים נכנסים לתוך הנרתיק יגרום לגירוי ואפילו זיהום שמרים.

חמאה

השמן מכיל מספר מסוים של מלחים, כתוצאה מאיזה מאזן ה- pH של הנרתיק יכול לשבור. בנוסף, השמן הוא שמן מאוד ויש סיכון של דבק אותו לקירות הנרתיק. כתוצאה מכך - גירוי וזיהום. לטקס קונדומים וצעצועים המוצר פשוט.

שמן קוקוס

מוצר טבעי, אשר במקרים הנדירים ביותר גורם לתצורה של הממברנה הרירית. אבל לפני השימוש, אתה צריך לוודא כי שמן של העיתונות הראשונה, ואין טעמים בו או ביולוגיים אחרים. במקרה של רגישות עור מנופחת, השמן מסוגל לשבור את microflora של הנרתיק. חמאת קוקוס היא גם לא בשימוש טוב יותר עם צעצועי מין וקונדומים לטקס.

שמן זית

שמן זית משמש לעתים קרובות למדי עבור משחקי מין, אבל ההתעללות היא כרוכה עם התצורה של מאזן ה- pH של הנרתיק ופיתוח של שמרים וחיידקים התכווצות. לטקס אמצעי מניעה ומין צעצועים גם בקבוצת הסיכון. עם צעצועים, השמן נשטף בכבדות, ואת חיל חומרי הקונדום.

עמילן מים ותירס

עמילן ומים - באופן כללי, את האפשרות הלא מסוכנת ומעולה סיכה ניידים על בסיס אקווה. זה יכול פשוט להיות מוכן בקריטריונים הביתה, ערבוב שלוש כפיות של עמילן עם כוס אחת של מים. לאחר מכן, הפתרון צריך להיות מובא לרתיחה, בעקביות ערבוב.

התקשות סובייטיות וא נכון של מידע הולידו תצוגה שגויה כי למעשה ליווי הוא משהו שערורייתי, אשר לשתוק. עם זאת, יחידות יודעים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

בישול תערובת הוא הכרחי עד שהוא הופך את התערובת הרצוי, ולאחר מכן להסיר מן האש וקריר 3-5 דקות.

חומר סיכה תוצרת בית מתאים הן למין לא מוגן והן יחסי מין עם קונדום. זה גם מזיק צעצועי מין.

שמן צמחי

שמן אינו מתאים לחלוטין לחדירה נרתיקית, אבל יכול לשרת עבור סיכה חיצונית ואחורית. המוצר תואם סיליקון, זכוכית צעצועים מתכת. לטקס קונדומים - לא חד משמעית.

ויטמין E

שמן מומלץ לעתים קרובות להשתמש ביובשי פיזיולוגית ובמהלך גיל המעבר. המוצר אינו תואם עם קונדומים לטקס וכמה צעצועים. נשים שרוצות להיכנס להריון, חמאה גם לא נחוץ.

יוגורט

יוגורט יחיד מתאים למשחקים סקסיים, ללא פירות וסוכר. השימוש של חומר סיכה הוא לא ברור מאוד עם קונדומים לטקס צעצועים.

דבש

וזה חלקית כל כך. אבל מה אם הנרתיק אינו מדגיש כמות מספקת של חומר סיכה או מוצר מוגמר הצליח לסיים עד אמצע התהליך? מה ניתן לשנות נוזל קסם?התוכן של המאמר

אם אין מוצר מוגמר, אז אתה רק יכול לשנות את זה. העיקר לשמור על הראש שלי על אזהרות ובטיחות.

Просмотров: 183 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar