23:52
מה לעשות כדי לקיים יחסי מין?

טעם וצבע, כפי שכל הסמנים שונים. אחרי הכל, אנשים רבים לא יכולים לחוות את החלק העליון של אושר לא בגלל מאוד סוף חזק של החצי השני, בשל היעדר prelude מדכא מאוד תהליך מונוטוני.לאחר שנודע כראוי כדי להתחמם את הגופות ובמשך חיבה הכנה, החל לחוש את הרצונות של השותף ולהתאים ניתן להציע להם לגוף שלהם.ראשית בדרך כפי שאתה לא מסיים ולהמשיך לעשות אהבה יהיה גרסה של העסק שלך למעשה מיני.

1 הגישה הנכונה למין 2 שיטות נבדקות 3 מוצרי עזר 4 הדרכה 5 עזרה דבש

כי המרתקים ביותר - חוקרים שערכו סקרים "מדידות" בנושא זה לא ניתן לפרש לחלוטין בתצוגות. גברים של ייצור ייצור בריאות מיני (גברים סקסי של גברים) הוא אמר כי משך המין הממוצע משתנה בגבולות של 15-45 דקות., ואת החדירה עצמה מבוצעת במשך 2-12 דקות. חוקרים אחרים מובילים 4-5 דקות של חיכוך זוג בינוני נגד 7-13 תשוקות.

גישה ראשית למין

לפני שתתחיל בפועל כדי לשפר את משך הזמן סקס צריך לוודא כי סקס ארוך יותר תתבקש בת זוג.משפט זה ניתן לייחס לתהליך המין. אנשים מחולקים לא רק אוהבי חזקים ורכים יותר או חלודים / מעט ואוהבים מיותר, או מול המין הארוך. זה נראה שם, אבל לדעת כמה זמן לעשות אהבה לעשות תרגול שימושי שניתן לחשוף היבטים חדשים של חיים אינטימיים שותפים.התוכן של המאמר שירותי ליווי

אין התרגשות וחוסר ודאות, מחשבות וגוף צריך להיות מאוד רגוע, יש צורך בהכשרה שליטה עצמית הקרובה.

ראשית אתה צריך ללמוד להרגיש את הגוף שלך, להבין אורגזמה. בהתייחסו, אתה יכול למדוד את קטע הזמן, כמה חיכוכים מתבצעים עד רגע השחרור. אדם אחיד יתחיל תחשוב על נקודת ברורה של כניסתם של אורגזמה.

עזרה יפה תהיה נוכחות של שותף ללא שינוי. עדיף שזה היה אדם אהוב שמגיע אליו קושי זמני ולנסות לסייע. נוחות וביטחון כי נותן מותק - לא יסולא בפז.

שיטות נבדקות

כאשר הצעיר למד להרגיש את גופו, אתה יכול לנקוט טריקים רגילים, אבל יעיל המאפשר לך להתרחק הַפלָטָה. האפקטיביות של השיטות יהיה תלוי באמת לא רק על ניסיון ב שליטה בגוף, ומרגיעה מתמיד. בנוסף, זה בהחלט ברור כי הפסקות ענקיות בזהות החיים אינן מקדמות את הגידול משך סצינות מיטה, כך שכל הסיכויים כולם.

הדבר הנפוץ ביותר הוא לעשות אוננות עבור 2-6 שעות למין המתוכנן. שיעורים כאלה ייקחו אבק קטן, אשר יאט מגיע "סופי". שינוי של תנוחות סקסיות - כמה שניות הפרעה מידת העורבות, בנוסף, תוכל להרחיב את הנשיקות בנשיקות וליטפות. הגוף יהיה צריך זמן להתרגל חדירה תחת זווית חדשה. יש צורך לסיים לצרוך לחשוב על בקרוב אורגזמה. נסו לקבל הנאה מהתהליך עצמו, לא לוקחים שחרורו כמטרה העיקרית. כאשר אדם מרגיש כי שפיכה היא בקרוב זה יבוא לסיים את החיכוכים (או להוריד את הקצב שלהם), בוודאי כמה פעמים לנשום עמוק ולהחליף את המחשבות שלך על נושאים נייטרליים. טריק דומה יכול להיעשות כמה פעמים - סוף זה יהיה יותר קליט.

כל אדם מתחיל לממש באופן שווה את המשמעות של מחשבות במעשה המיני, ניהול דמיונו ורגשותיו לא יכולים רק להאריך, ולהאיץ באופן משמעותי את המין.

אתה יכול להשתמש בטכניקה דחיסה. היא שקרים לסחוט את הפין על הראש, או על הקרן. חפיפה גישה ביו נוזלים הדרושים בתוך 3-5 שניות לעזור להסיר את ההתרגשות שיא. העיקר הוא כראוי לדחוף את הרגע לפני הופעת אורגזמה. מעגל 2 - אם זה לא יצא לעצור גישה ראשונה, אז למה לא לנסות את הזמן השני? מצב טוב יותר מערכת oodogenital האדם, חזק יותר יהיה מוכן להיכנס מחדש.

מוצרי עזר 3

כדי למשוך את השיא של השיא של 1 או איפשהו כמו זוג שותפים יכולים לפנות לעזרה של חנות סקס טובה ישנה או בית מרקחת:

חרירי מיוחדים יעזרו לא רק להפחית את הרגשיות במהלך התהליך, ולתת לו להוסיף כמות מסוימת או אורך חבר. קונדומים של עובי מופקע - יצרנים רבים של מכשול למניעת הריון יש מגוון שלם של מוצרים עם רוחב מוגדל רגישות משעממת. גם סיכה של מוצרים אלה, כמות קטנה של הרדמה נוספה, אשר מוריד את הרגישות של קצות העצבים. למה זה נעשה בבירור וללא מילים. דוגמה תהיה אהבה ארוכה. חומר סיכה עם הרדמה - אתה יכול לרכוש חומר סיכה אינטימי, אשר מוסיף אותו הרדמה. אבל כאן יש צורך להתאים מאוד לריכוז של חומר סיכה על איברי המין, מאידך גיסא, אפשר מאוד להפחית את הרגישות ולא להנאה ממין בכלל. בכוונה לנושאים מסוימים של חנויות, לארוג של טבעות שונות על איבר איברי המין של גבר.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אשר תדגיש את הרמה ותאסוף חברה חמודה.

לשים על בסיס של חבר זה משפר את הקמת ומאפשר לך לעכב את השחרור. עבור אוהבי הבדיקה יש רוטט מוצרים, טבעות עם חרירי עבור הדגדגן וכמעט כל האחרים. כמות מתונה של משקאות חמים. כל מי שניסו לקיים יחסי מין קצת שיכור, הבחין כי לאחר אלכוהול הוא קצת יותר קשה להגיע לאורגזמה. זה יכול לשחק על היד, אם אתה לא זז עם מינון של טבעי.

הדרכה 4

חלק מאנשים הם מתנגדים של "עזרה עם צדדים "מוצעים מוצרים שמטרתם לנושאים מסוימים של חנויות. הם אומרים שאדם חייב בהתייחסו להשתלט על הגוף שלך, אז הוא יוכל לשמור על בואו תחת שליטה פְּרִיקָה.

הכל מתחיל עם מאמץ פיזי מתמיד, הגוף חייב להיות בצורה פיזית משביעת רצון. לחזק את השרירים האגן, הירכיים והבטן. כולסטרול נמוך יותר, לנסות לצמצם את מספר הסיגריות מעושן ביום. מערכת קרדיווסקולרית בריאה היא בסיסית מאוד למין.

מיד להתחיל לעשות תרגילי קגל. ארנולד קהל, שפיתח את התרגילים האלה לחבר'ה ולגברות, טענו כי לאחר מכן אנשים מתחשבים יוכלו לעכב את שפיכה כך, איך הוא צריך.

הוא מוריד רגישות של חבר, וכתוצאה מכך נמשך מעשה מיני עוד יותר. אפשרות אחרת - טבעת זקפה. זה לא רק מרחיב סקס, ומאפשר זמן רב כדי לשמור על הזקפה. שיטה 3 - חרירי מיוחדים לחבר. כל אחיד האדם מסוגל ללמוד כמה זמן לעשות אהבה בלי לעצור את התהליך.

דבש עזרה 5

אורגזמה מוקדמת עשויה להיות קשורה עם כמה מחלות, כולל אי-פונקציונליות זיקפה. במקרה זה, מאי עזרה רק דבש מבצעים פרופיל מתאים. בדרך כלל presp גלולות וסמים אחרים. במקרים רפים יותר, הזרקות צפויות.

אם אף אחד מהשיטות המפורטות לעיל לא סייעה, אז אתה צריך לבקר את הרופא להתייעצות. ואנחנו מייעצים שלנו מעקב מאמר על איך לעשות אהבה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים של גברים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי כיום המדריך Escaled רק רואה את הלקוח במקרה, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

צעצועים בתעשייה המודרנית למבוגרים מציעה מספר מכשירים ואמצעים שלא יתבקשו זמן רב. פופולרי יותר - חומר סיכה עם אפקט משך.ואת האחרון - בפועל שליטה על עירור. כאן מאוד צריך את היכולת להרגיש הגוף שלך ולנהל פנטזיה. ל אתה יכול להתחיל אימון במהלך שביעות רצון עצמית. בעזרתם, אתה יכול להגדיל באופן משמעותי את גודל חבר, גם משך הגזע של יחסי מין. נסה, לחפש מתאים במיוחד עבור שיטת זוג שלך.

Просмотров: 605 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar