22:44
מה שאתה צריך לדעת על סקס במהלך הווסת

אולי אחד הנושאים הנגדיים עבור נשים רבות הוא מין במהלך הווסת. אבל היא מאוד בוערת ונדונה היום. בניגוד לתצוגות, הווסת לא עצירה - מנוף בחיי סקסי. האיסור על מין בתקופה זו מוצדק על ידי בורים וחוסר ניסיון. בנוסף, ישנם מספר שאלות לגבי התשובות שאליהם נמצאים סכסוכים עד כה. בואו נבין את הכואב.

התוכן של המאמר

1 האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת? 2 האם ניתן להיכנס להריון במהלך "מין וסת"? 3 מהם היתרונות? 4 האם יש חסרונות במין לתקופה של וסת? 5 הכנה למין "בימים אלה" 6 שימושי I לפגוע 7 ועכשיו זה לא טוב 8 WorldView חבר 'ה ו גבירותיי 9 אגדות סקס במהלך הווסת

באופן טבעי, רבים להפריע את הצד היגייני של השאלה - וזה באמת ביסודו. אבל לעקוף אותו לכאב פשוט: לטפל במקלחת במקלחת! פשוט בהחלט להשתמש חומר סיכה על בסיס סיליקון - זה יספק חדירה רכה ואת פליטת רגילה. ובשבילך לא תהיה לך כל חודש בשבוע כדי להתרחק מהקירבה!

האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת?אני

כמו ביו, טבעי, חומר סיכה, דם הוא בינוני טוב עבור רבייה של חיידקים ווירוסים, כולל HIV, הפטיטיס. אם אתה לא משוכנע של השותף שלך, לנצל את הקונדום או להימנע לחלוטין מיחסי מין.

מגביר את הסיכון לזיהום והעובדה שהצוואר של הרחם נחשף במידה מסוימת בתקופה זו. החדירה מקדמת את ההשעיה של תפוגת הדם ולזרוק אותו בחזרה לחלל הרחם.

באופן עקרוני: אם שמעת על מחלה כזו כמו אנדומטריוזיס, אז זה לא הכרחי כדי להשוות אותו לתוצאות של מין במהלך הווסת. הפתולוגיה מתפתחת בשל אוכלוסיית הצומח החיידקי לתוך חלל הרחם, ולא בגלל נוכחות של תאים אקראיים של אפיתל.

האם ניתן להיכנס להריון במהלך "מין וסת"?2

אם אתה לפרק את הנושא על המדפים ולחשב מקרים של הריון עם סקס כזה, מתברר כי הם רווקים, ואת אחוז מחוון הוא 1-4%. למעשה, היכולת להרכיב בהריון עם היכולת של זיהום של STD.

נדבר על מחזור. לכל גברת יש מחזור הווסת - תופעה אישית. אחד הוא 20- 20 6 ימים, ב 20 שמונה - 30 שניים או 30 ארבעה - 37, ואפילו יותר. במחזור, שני שלבים מבודדים: פוליקולרי ולוטין. לתקופה של השלב הפוליקולרי מופיע זקיק, שממנו זרם ביצה בקרוב. מסתיים את שלב הביוץ, אשר מגיע אחד עשר - 20 יום אחד לפני המחזור הבא. למצוא את היום שלה לא מציאותי כי תקופות שונות לתת תנאים שונים. שלב לוטאין מאופיין בייצור משופר של פרוגסטרון עם גוף לוטין.

יש לציין כי תקופת הביוץ עשויה להיות מלווה הפרשות דמים לא משמעותיות. הזהר. פשוט לבלבל אותם עם הווסת.

באשר לזמן, סקס ב 2-3 ימים האחרונים של הווסת הוא רקע הריון. הסיכוי קטן, אבל זה. Spermatozoa לשמור על פרנסתם בתוך 5 ימים. זה לא טוב יותר להשתמש הגנה?

מה הם כבוד?3

בהחלט, מין במהלך הווסת נושא את היתרונות שלהם ללא עוררין. אולי אתה צריך לסקור את הגישה שלך לתקופה זו?

למין הווסת יש השפעה מועילה על התקופה ועל רווחתו של האורגניזם כולו. במהלך האנדומטריום החודשי (פגז פנימי), Deskvamats הרחם מעודכן. הוא מאופיין בעבודה כאלה עם עוויתות אל החלצה של בטן ובחלק התחתון. כתוצאה מכך, הגברת חווה את תחושת הכאב, וכתוצאה מכך, מצב רוח רע. אורגזמות, בתורו, מסוגלים להפחית את הביטויים של תסמונת כאב. הפחתת השרירים האינטימיים ודור האנדורפין יטבעו רווחה רעה, ואתה יכול להירגע מעט.

ומה עדיין מעורר עירור כאשר הווסת? כמובן הורמונים. ביום הראשון, כמות האסטרוגן והטסטוסטרון ברמה קריטית. אבל בשלושה ימים הם כבר lurpping את המפתח: אתה חווים overestimated overusal ואת הרצון לקיים יחסי מין. היתרון יהיה כי בשבילך אין צורך לטרוח על חומר סיכה נוסף. מינימום prelude ו חומר סיכה טבעי בעבודה.

לכל האמור לעיל, ניתן להוסיף כי במהלך החודש זרם הדם לאיברים איברי המין עולה.

איסוף מקצועי מתכנן לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ועדינים. אבל זה בדרך כלל לא צד אחד יחיד צדדי בעת עבודה.

קירות הנרתיק מתעבים ומתנפחים, מה שהופך אותו כבר רגיש יותר. זה מסייע לאורגזמה הבהירה וארוכת הטווח.

באופן עקרוני: אם אתה משתמש טמפון והסיר אותו במיוחד לפני סקס, את האפשרות של "בצורת" קטנה גדל הנרתיק. במקרה זה, לפנות לעזרת סיכה מלאכותית.

על משך הווסת יכול גם להשפיע על סקס. גירוי של חתכים של הרחם במהלך האורגזמה תורם לתוקף גדול יותר של השחרור ליום וללא כל התקופה. סקס פעיל מאוד אינו שימושי. אתה לא רוצה להפוך דם עגול זורם. נצטרך להסתגל.

גם כי רבים ביסודו, סקס בתקופה כזו מסייע להתקרב לשותף. אחרי זה, זה יהיה בטוח לומר שהוא הלך איתך "אש, מים צינורות נחושת".

יש חסרונות במין לתקופה של וסת?4

אם אתה קורא על חסרונות, אז התוכנית הראשונה באה מבחינה אסתטית: חוסר רצון לעשות את עצמך, שותף, מיטה.וכמובן, אחת ההמלצות הבסיסיות תהיה תקשורת. קרא השותף הפתוח שיש לך הווסת, וכי אתה מוכן או מוכן לקיים יחסי מין בשלב זה. לדון היתרונות והחסרונות של מין, כאשר הווסת, היחס לאינטימה כזו, לקרוא את המידע הבלוכן על זה. מחפש פשרות, עמדות נוחות, אז החיים האינטימיים שלך לא ייצאו.

הכנה למין "בימים אלה" __ 171_187

ראשית, לחשוב על ניקיון. השתמש במגבת שחורה כמו בטנה או גיליונות. טוב יותר אם הבד יהיה מתאר מוטלי עם פרחים אדמדם. טיפות דם לא ניתן לראות. עבור נוחות רבה יותר, לעמעם את האור ולשרוף את הנרות או ארומינל, להפעיל מוסיקה נעימה. אם אין לך שום יכולת, ואז לעבור לאמבטיה. מים ישחצו דם, ואפילו העין המנוסה ביותר לא בבקשה בטריק הזה.

כמו "מיקום עבור הווסת" אתה יכול להשתמש בטבלה, הרצפה, מכונת כביסה. מקומות כאלה פשוט נקי. אבל זכרו את האור: אין בהירות, רק חצי לעשות.

לא לפני זמן רב, קונדומים מיוחדים לטקס שוחררו עבור נשים, הדומה לרכבות הווסת, ומתמחה במיוחד עבור קיום יחסי מין במהלך הווסת. הם אינם מזיקים לחלוטין, אבל הם לא אמצעי אמצעי מניעה. אפקט קוסמטי, ורק.

לא צריך לשכוח מין אוראלי או אחורי. אתה תוכל לרצות את השותף שלך עם הידיים או הפה, אשר יביא פחות הנאה. עבור נשים, אין גם איסורים לאוננות, כישלם או גירוי קלט אחורי.

Posses עבור סקס צריך לבחור נוח למזער זרם זרם. אפשרות טובה תהיה מיסיונרית עם קיפול רגל נמוכה. הקצב ואת עומק החדירה מצפים לעצמם, אבל לא להגזים. זכור את הגילוי של צוואר הרחם.

אבל הוא מתוקן. ההכנה לשפוך תשחרר אותך ממצב לא נוח או תענוג.התקרבנו, אולי, את הנקודה החשובה ביותר: הכנה. איך זה לא הכרחי כך הכל גרוע יותר.

סקס במהלך הווסת הוא לא כל כך נורא כפי שהם נמס. הכשרה מנוסה, ניסיון וגישה מצפונית זה לזה ישמש כהרכי טוב למין לא מסוכן עם תענוג מקסימלי.

השירות I טֶמבֶּר

בואו נתחיל עם טוב. כלי מין במהלך הווסת שקרים ב pt הבאים:

פחות כאב. כפי שהוא ברור, אז הווסת מביאה הרבה אי הנוחות. בנוסף, הם גם מאוד כואבים. הוא אישר מדעית כי אם יש לך מין במהלך הווסת או אוננות, זה יעזור להפחית באופן משמעותי כאב, כי הרחם במהלך אורגזמה מצטמצם וזה עוזר להקל על העוויתות. אבנים סתיו. למעשה, כל אישה כאשר בימים אלה באה אליה, מוסיף במשקל ו swells. זאת בשל עיכוב המים בגוף, אשר מתבטא בתור אחד הסימפטומים של הווסת.כאשר קיימת יחסי מין בימים אלה, בתנאי שיש אורגזמה, אתה יכול להפחית את מספר בצקת. בקיצור במשך כמה ימים. לאחר שיש לך מין במהלך הווסת, הנערה תתחיל דחייה פעילה יותר של אנדומטריום. כדלקמן, משך הווסת מופחת על ידי יום אחד או יומיים. אלה שתעזור לגברת שלך הופך את הקמח האלה. לִיבִּידוֹ. יש לציין גם כי תשוקה מינית בימים אלה בנשים גדלות באופן משמעותי. זאת בשל הגידול בהתפתחות הורמון מסוים, שאחראי לרצונו.כדי להשתמש ברגע זה הוא בדיוק שווה את זה, טוב, לנסות רגשות חדשים טוב מדי.

ועכשיו על הבדיקה

רֵיחַ. בימים אלה מן הנשים עשוי לבוא מול. זה הגיוני, כי הבחירה מורכבת ריר ודם, ומים כאלה מריח כל כך עבור עצמם. אבל ריח זה הוא קצת תופס, כי אפשר להבחין רק זה רק foowning. בּוֹץ. חודשי - זה תמיד מלוכלך ולא נעים.אם אתה מתעורר על ידי היכולת להניף הקצאות, עדיף אפילו לא לנסות. לְהַבטִיחַ. לא כל הבנות כל כך מוכרות, כדי לא להתבייש במחזור הווסת. למרות העובדה כי הוא טבעי והניח מטבעו, עם המהות של אנשים לא יכול לעשות שום דבר.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים אשר הולכים רווחי נראה בחגיגה, מטפלים בידו עם בחורה בהירה. הכנסה זו היא די למדי, אז כדי לגמרי לכסות את כל הכרחי.

אם אדם לא אכפת, והוא מוכן ללכת למגע מיני כזה, והאשה, להיפך, היא נגד, אז אתה לא צריך לשכנע אותה. לארגן לעצמך הפסקה קטנה, לצבור תשוקה ותשוקה, ולאחר לארגן לילה נלהב אמיתי.

כפי שניתן לראות, minuses הם חסרי משמעות לחלוטין יותר אסתטיקה דאגה. אם הצמד שלך להפחיד כזה "בוץ" קשה, אז אין הפרעה למין כזה צריך להיות.

השקפת העולם חבר 'ה ונשים 7

גברים וגברות שונות לחלוטין. הם חושבים וחושבים אחרת, לעשות כמה דברים סטנדרטיים אחרת. גם בתפיסת העולם השונה שלהם טוגו שווה לקיים יחסי מין בימים קריטיים. באמצע החבר'ה והגברות היו נערך סקר, שם התבקשו אם הם עוסקים במין במהלך הווסת ובאופן כללי, זה נכון.

השקפת העולם חצי זכר:

אם אתה אוהב את הגברת שלך, לחיות במשך זמן רב אתה יודע כי הווסת היא נורמלית ולא נורא, ואז סקס בימים אלה לְהַנִיחַ. אין הבדלים בין ימים רגילים "אדומים", כי אין טעם במין. מעת לעת אתה יכול לקיים יחסי מין במקלחת מתי מיידן של התפתחות. אז התהליך יהיה מרתק יותר מיוחד. נו לערער באופן טבעי.

סקס במהלך הווסת - אז בעצמך. אבל אם הציד אינו פזיז ומרוצה כבר לא כוחות, אז הכל קורה, כמו ביום חגיגי, למעט דם על פין ומיטה. זה לא נורא, אם אתה מדבר על הגברת האהובה שלך. אבל אם יש לך יחסי מין עם גברת לא מוכרת, ואת הווסת שלה החלה, אולי, אולי, עדיף לחתוך.

אין תענוג במהלך הווסת כדי לקבל. גם אומלל שאם אתה עושה את זה במהלך הווסת, אז אתה יכול משהו לקבל נגוע כי יש יותר חיידקים. טוב יותר לארגן "חופשה", ובכן, או אם בהחלט מתאים, ואז לשאול את מציצה. אבל סקס לא יהיה בדיוק.

הכל תלוי במצב הרוח. כאשר הציד הוא מאוד, אז למה לא היה. גם אם האישה היא למעשה לא מוכרת - בכל מקרה. ומתוך זמן זה אפילו לא הרעיון של זה ולא רצון. ובכן, אתה יכול לעשות יחסי מין אחוריים כי מועמדות טובה לחלוטין.

כל אדם מגיב בדרכים שונות לחודש ושייך למין בימים אלה. באחד, רבים מסכימים, אבל באופן ספציפי - אם סקס עם אישה אהובה, עם מי יש לך זמן רב, אז הווסת הם לא מכשול.

אם הבחורה היא סקס טוב מאוד בימים אלה, אבל היא לא יודעת איך לספר לאדם, במילים אחרות, עצה אחת - תגיד ישר. לא חושש כי אתה יכול לקבל סירוב, כי מה שאתה אומר יהיה אוהב את האיש ויהיה באופן משמעותי להגדיל אותו עם הערכה עצמית. ובכן, בבוא, אולי הוא מסכים ללכת צעד כזה ולספק אותך אפילו במהלך הווסת.

עַכשָׁיו אנו לומדים על העובדה שהבנות יזונות:

אין שום דבר מגעיל. זה עוד יותר נעים מאשר בכל יום ימי.סקס במהלך הווסת היא שימושית ועוזרת לנשים להרגיש טוב יותר. יחסי מין בימים אלה לא יעשה שום דבר מגעיל בשבילך אם רק אתה לא אבל לא רוצה לשחור את הישנים. כמו כן, לא להתחתן עם זה השתמש בהגנה בימים אלה יש צורך בדיוק כמו לאחרים, כי סקס ב הווסת ללא קונדום לא להגן עליך מפני הריון סביר. ויקטוריה פומין

אבל מאסתטיקה - זה רע, מלוכלך ולא נעים. כל המחשבות עוסקים רק על ידי העובדה כי אחרי הבחור יהיה chickhawned במקלחת מעקבות דָם.

מאוד מבושל ולא נעים. גם אם הצעיר רוצה ומשכנעים, זה שום דבר נורא, ואז עדיין מקבל סירוב.

תמיד לקבל את ההנאה הגדולה ביותר בימים אלה, ו הבחור לא מתלונן. עדיף לעבור למקלחת ואז הראש לא יפגע העובדה כי ייתכנו עקבות לא נעימים על גופים. המים משתטף הולך, טוב, ושפע בו זמנית.

סקס הוא לא רע ולא ביסודו של דבר במה זה קורה. העיקר הוא כי התהליך הוא נעים לך ואת האיש שלך. אל תכריח את זה קיום יחסי מין באמצעות כוח כי הלבדים מזה הם גם לא לקבל. הרבה יותר נעים כאשר אתה רואה ולהבין מה הוא מרופד עם כל טופס ולא ביסודו, אתה עכשיו הווסת או לא.

לעולם אל תחשוב אם כדאי לעשות עכשיו סקס או לא. אם לצוד, זה קורה. זה הכל. ואת הנוכחות של או לא חודשי על זה לא משפיע על כך, כך כלום שינויים. אלא שהם עושים מעט, אבל זה בהחלט לא בעיה גרועה.

השקפת עולם של נשים גם תתפשטות. כדי להבין אם הניסיון הוא סביר בצמד שלך, אתה צריך לדבר ולשאול את כל השאלות. כנראה לגלות לעולם לא יעבוד, אם אתה לא מוצא את הנופים של החצי השני. זה לא שווה את זה לבלבל ולקבל ריקוד, כי עבור רבים בפועל זה הוא נורמלי לחלוטין.

האם ניתן להסתיים במהלך יחסי מין? מצא את המאמר שלנו עוד על הקישור. נערות ליווי בחיפה

Tex Legends במהלך הווסת 8

עכשיו יש צורך להפיג את האגדות שבה אתה יכול לעשות כל כך הרבה זמן לְהֶאֱמִין.

יכול להיות נגוע במשהו. להפתעה של רבים, אבל זה מיתוס. ניתן לומר כי האמת המיתוס הזה הוא חצי, כי אם סקס קורה ללא קונדום, אז הילדה יש ​​סיכון לתפוס כי צוואר הרחם פתוח בימים אלה. עבור החבר 'ה אין שום דבר לא בטוח, אבל עדיף להשתמש "גומי". נעוריה לא רוצה סקס. עדיין הרצוי! ליבידו בימים אלה מגביר באופן משמעותי, כי הרצון הוא למעשה אינטנסיבי פעמיים. נכון, היום הראשון, אולי, בגלל הכאב, האישה לא רוצה אינטימיות, אבל אחרי שהמצב ישתנה באופן דרמטי. אתה יכול לקיים יחסי מין בלי קונדומים.רבים מאמינים כל כך המכונה ימים "בטוח" כי הם באים וסת.איך זה לא היה נשמע שלא יישמע, אבל ימים כאלה פשוט לא קיים והפרי יכול פשוט לתקן את זה, כי הזרע הוא מאוד חיוניות והוא יכול לשרוד הווסת, ואחרי להגיע לשם, שם היא צריכה ולעשות את העסק שלו. כי אם בתוכניות לאחרונה אתה לא צריך "להיות אבא", אז אתה תשיר על זה ולהבטיח את עצמך ואת הגברת שלך מן הבעיה סביר. תשובה ברורה לשאלה היא אם אתה יכול להיכנס להריון במהלך הווסת לקרוא כאן. יש צורך לעסוק במין אחורי. במגע חודשי, מיני יכול להביא הרבה בעיות ביצה, כי הנרתיק ופי הטבעת קרובים, אז שרביט העיכול יכול להיות דלף על ידי הנרתיק. ומכיוון שהאלטרות פתוחה, אז שכנה כזו תהיה מאוד לא בטוחה. שרביט העיכול יהיה לעורר את התפשטות הזיהום ואת התהליך הדלקתי יתרחש מכאן. אז זה יכול להתחיל cystitis חריפה, אשר יהפוך רכשה, אם לא לרפא את זה. אם אתה לא רוצה, כך שהאשה שלך התנודדה אחרי יחסי מין שלך, עדיף לא לעסוק במין אחורי. אחרי סקס, הכאב יגדל. כמה נערות חושבות כי חודשי אחרי סקס יהפוך כואב יותר ושפע.להיפך, האורגזמה מעוררת ירידה בהרגשת כאב, ואפילו יכולה להפחית את מספר השחרור, אשר יהפכו את הווסת קצר יותר. גברים עוזבים סלידה. מיתוס זה הוא גם נאמן במחצית, כי, כפי שהוא כבר להתבהר מן הסקר, לא כל הגברים זהים למין בימים אלה. אז אתה כנראה לגלות אם האיש הצעיר שלך מתייחס לקטגוריה של אלה לבד, אתה צריך רק לשאול אותו. אל תעשה את זה בחדות, אבל רק להתחיל לשאול מרחוק, מוביל באופן שווה למהות השיחה. אל תיתן חידות אם אתה לא רוצה לקבל תשובה מעורפלת. אל תבלבלו את זה ואל תתבייש, כי אתה עושה, והדברים צריכים להיות מצפוניים בכל דבר. בנוסף, גברים כאלה שאינם לשבור ליטוף אוראלי בימים אלה ידועים גם. מי יודע, פתאום הצעיר שלך יהיה מכריע יותר?

אלה הן האגדות העשירות ביותר שבהן, למגרין, רבים מאמינים עד כה. באופן טבעי, לאחר קריאת האגדות האלה, מספר האנשים האלה צריכים להפחית באופן משמעותי.

ובכן, אם יש לך יחסי מין ביום הראשון, כאשר לעזאזל בטן כואב, אז כאב קבלת מובטחת. באופן כללי, העיקר הוא כי בשבילך ואת הבחור שלך אהב את עצמו התהליך הוא כך לא להבחין בבעיות כאלה בצורה של עקבות דם. מולי כי קיום יחסי מין במהלך הווסת שימושי לנשים.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

בהיעדר התוויות נגד לקיים יחסי מין במהלך הווסת, זה אפשרי ואף הכרחי. בשלב זה מתרחשת קפיצה הורמונלית קשה בגוף הגברת, כתוצאה מהליבידו גדל באופן משמעותי, והרצון המיני גדל כמה פעמים.סקס בתקופת הווסת הוא שילוב של טוב, מגעיל ומלוכלך קטן. ומה עדיין אומר "מין וסת"?התשובה לשאלה זו היא חד משמעית - כן! אבל, כפי שאנו יודעים, כל חוק הוא יוצאים מן הכלל. אתה יכול לקיים יחסי מין בתקופה זו, בתנאי ששני השותפים בריאים.

Просмотров: 137 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar