19:52
תודה אבא עבור הדנייפר הפרט

איבדתי את הבתולים שלי מאוחר מאוד. החברים שלי כבר התפארו עם הרפתקאותיהם, במהלך פופופר משותף, שתקתי, שתקתי - לא היה לי מה להתרברב. אני זוכרת עם איזה קנאה הסתכלתי על החברים, שהובילה למפלגותינו של נשים ומתפשטות איתם אחרי השולחן.

ביום ההולדת השמונה-עשר שלי, אחרי קרובי משפחה, שותים מספר משמעותי של משקאות חמים שונים, הלך הביתה, אבא ניגש אלי. ירדתי למטה. היא נשענה לאחור על גב הספה ועצמה את עיניה. חיבקתי אותה וניסיתי למצוא את ספוגיה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.
נערות ליווי באילת

להפתעתי ענתה לנשיקה.

אתה כבר מבוגר, כי תסיים להסתתר, הגיע הזמן לקבל איכר.
- תודה, - הדלקתי.
- דרך אגב על גברים, תגידי לבני, אבל כמוך עם בנות? באופן כללי, אתה לא יכול לענות אם אתה מבלה חלק ענק של זמן עם ספרים, זה אומר לא מקבל הניח.
- גם paaaa.
- בקצרה. - אבא לקח כרטיס ביקור מכיס. - הנה המתנה שלי.
ראיתי כרטיס ביקור, אישה אטרקטיבית בביקיני הכחול תוארה בו. לא לספור את זה היה שם טלפון ושם - Vika.
אבא, זה אנשים dnipro?
- התקשר מחר במשך חמישה עשר 30, הכל נמחק בשבילך.
ביום הבא, בדיוק חמישה עשר אני הבקתי מספר עם כרטיס ביקור ושמע רך לכאורה, קצת labo רטוב.
- שלום, אני Vika, עצמאית-זונה דנייפר, ממה שאני יכול להיות שימושי?
- Eeee, אני, נתתי את כרטיס הביקור שלי ואמרתי להתקשר.
- מה השם שלך?
- אנדריי.
- אנדריי, לבוא לשישה עשר על שדרות פרחים 12, דירה 36. אני מחכה לך.

בזמן שקיבלתי, לא היו מחשבות נעימות מאוד בראשי. היא מבולבלת, הפעם הראשונה צריכה להיות כמו אהבה. סקס הוא מגעיל. אני לא רוצה, אני לא רוצה להתחיל עם הבלבול! אבל זוכרים את תצלומיו של הילדה על כרטיס ביקור, זרקתי את כל זה מהראש שלי, והדייק שלי משך את המכנסיים הקצרים שעמדו ליד דודה עבה, קימט את מבטו והפנה את בתו השמנה אל החלון.

- VIKA, אתה מבולבל, אני לקוח, אתה כנראה לקבל את הכסף במשך זמן מה, אז לא נאבד אותו, להתפשט ולהמשיך לשירותים אינטימיים של דנייפרופטרובסק. - אתה רואה, אנדריי, אני מרגיש יותר נעים לראות את עצמי לא מבולבל, ואת גיישה, אשר נותן לאדם לא רק פיזית, והצהרה רוחנית. אחרי זה, כל בראבדה שלי נעלם, מזגתי תה, הבטתי בנופים, אשר ויקה שכרה את עצמו, ואפילו נזפה בה אלבום של רבייה של "הולנדית צעירה". פתאום, ויקה התיזה לי.


- האם יש לי תה ירקרק?
- באופן טבעי. - ללכת לסלון, אני אביא הכול כרגע.

בסלון היה ספה טדי עם כריות כתומות שמחה, תצלום של נופים שונים הופרעו על הקירות. בפינה היתה טלוויזיה יפנית גדולה. "לא רע ליחידים" - חשבתי, "כנראה, האהבה המכירה היא רווחית". החדר נכנס לוויקה עם מגש, שעליו היה קומקום קטן וספלים קטנים. החלטתי להסתכל מנוסה.

- יכול לבוא למקרה למה טקסי תה אלה?
- מה שאתה רוצה ללכת?
בשש עשרה 30 התקשרתי לדלת הקדושה. היא פתחה את דלת ויקה בעצמה, היא היתה באותו ביקיני כמו בתצלום, שיבוטל חלוק רחצה קטן עם דפוס מזרחי. אני לא נוח נרמס במסדרון, הסרת נעלי התעמלות.- בוא, אנדריי, שתשתה? ויסקי, ברנדי, וודקה, עשוי להיות קטן של יין?

הלכנו למרפסת, הוא הושיט לי סיגריה.- ברי. יודע מה עשן.

- תהיתי אנשים בספוגים אינם כדורגל. הוא אינו מזין שירותים אינטימיים.
- ועכשיו יש לי יום חופש, - היא חייכה וזרקה את החלוק.
הושטתי יד שוב ולחצה את שדיה.
- אנדריי קל יותר, - היא קמה מהספה, זרקה את החזייה והתחתונים ושאלה - אני מחבבת אותי?

אני עדיין לא אוהב אותה. רזה, ברונטית מפוארת, די הגבוהה ביותר, אבל לא ארוכה, עם שדיים אלסטיים יפה מותניים צרים. אם לא ידעתי שהיא פרופ 'פוטין, לעולם לא אאמין כי יצור כזה יכול לתת סקס לקרנות. אני זוכרת שהייתי מאוד פגעתי בכך שערה על הפביס שלה היה גזוז בצורה של ברק. - Daaaaa, בלעתי, ללכת אלי.

ויקה ירדה מולי על ברכיו, משכה מכנסיים קצרים, וכאן הבנתי שהעמידה שלי רק כחבר של חבר הופך רך כמו מלפפון ארוך. אני חושב שאני אפילו לגרד. אישה, לראות את הבלבול שלי, ביקשה לעצור את עיניו ולבטוח בה. אני עשיתי את זה. היא בילתה את הלשון ביופי, והתחלתי ללקק את הביצים שלי. מאוחר יותר, הלשון שלה, שוב צעד על חבר וראשו היה בין ספוגים שלה. הבשר שלי הבין מה הם רוצים ממנה והחל להגדיל. כאשר חבר עשה גדלים להגביל, העזתי לפתוח את עיני. סוג של ראשה של ויקינה נע בתוך המפשעה שלי כל כך מתרגש אותי שתפסתי אותה כאן בפה שלי. ויקה חנוקה, זרע זרע טס דרך אפה על בטן שלי. היא בלעה והביטה בי. נערות ליווי באילת

- סלח יקירתי, אתה יכול לראות הרבה זמן בלי גבירות, כי הזרע היה יותר ממה שאני יכול לבלוע בבת אחת. היא חייכה וליקקה את מה שנותר על בטן.

יש לנו יחסי מין במשך זמן רב, בתנוחות שונות ובמקומות שונים. מטבח, אמבטיה, מרפסת, פה, הנרתיק, התחת האלסטי שלה, הזין שלי ביקר בכל מקום. עזבתי מוויקי בערב. אבא חייך ביודעין ושאל.

מאוחר יותר הצבעתי כי Vika, כמו אנשים רבים של דנייפרופטרובסק היה הגבוה ביותר בתשלום בעיר שלנו. ושעה אחת היתה שווה את זה כמו המנהל האמצעי שנצבר חודש. וגם, הבנתי שאבי שילם אותה בעוד שעה, ואני ביליתי שבע שעות. אני לא עוד vika. השמועות גררו כי היא עזבה את המדינות ופתחה את הפנים של שירותי מין בניו אורלינס. אחרים קראו שהיא קשורה בזנות ונישאה למורה רגיל. שם כרגע אני לא יודע. אחרי זה, היו לי הרבה נשים, ויחידים של דנייפרופטרובסק וזונות של ערים אחרות ואנשים אחרים ואנשים חפים מפשע, אבל הפעם הראשונה, הפגישה הראשונה שלי עם הגברת, עם ויקה בודדת האליטה אני זוכר לנצח. מאוחר יותר הצבעתי כי במערב, אבות רבים לשכור זונות, כך שהם יוצרים מן הצאצאים שלהם.

בישראל אין אזור דעות קדומות, בעוד ההצעה עולה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מבין כי כיום רטרת ESK רק לומדת ללקוח במקרה, שומרת על הראיון ואת ליווי אישה בכיתה אישה תהיה אינדיקטור של מעמד ציבורי.
נערות ליווי באילת

אבל אנחנו לא במערב. אז, בזכות אבא שלי מתקדם על שנתת לי ערב בלתי נשכח. ולתת לו להיות סקס לקרנות, אבל סקס כזה, כמו זה, לא היה עוד. תודה אבא מתנה!

Просмотров: 144 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar